fredag 11. mars 2011

Skolen, -min lille verden i Khovd

Vi har hatt besøk sist uke av elever fra Fjellheim bibelskole i Tromsø. De måtte selvfølgelig også komme på skolen vår. Vi har arbeidet med eventyr i de siste ukene, så disse elevene fikk også en utfordring ut fra "Askeladden og de gode hjelperne". I grupper laget de sammen med Benjamin og Samuel, noe fra eventyret.
Her viser Benjamin det ene resultatet. Båten er inspirert fra vikingenes båter.
Jeg har før fortalt om elevens valg siste time hver fredag. Her viser Samuel hva de har laget.
Det er alvorlig å være kriger,- også på liksom. Ellers har vi nå hatt en natt uten minusgrader. Men da kom sandvinden.... Det er godt å kunne gå ut uten å pakke på seg mange lag, og så gleder jeg meg over at det er lyst nesten til kl. åtte om kvelden. Det hjelper for meg som er mørkeredd. Ha en god helg alle som leser dette.

1 kommentar:

  1. Koselig med glimt av skoleguttene!
    Ønsker deg fine vårdager framover!
    Hilsen Åse B.

    SvarSlett