lørdag 15. januar 2011

Fin soldag

Er det ikke flott? Dette er bare litt i utkanten av Khovd by, i det som kalles ger-distrikt. Ingeborg (ettåringen) og jeg gikk en tur midt på dagen i dag, da er det ikke alt for kaldt, bare godt -20gr. Ellers holder temperaturen seg rundt -30gr. Det er stort sett sol fra skyfri himmel hver dag. Om morgenen er det som skodde, men det er røk fra alle husene og gerene som fyrer med kull.
Jeg bor i en blokk der det er sentralfyring, men ikke varmt nok for en bortskjemt europeer, så jeg har to elektriske varmeovner i tillegg. Husene blir nemlig ikke bygget etter Norsk standard.
Jeg har det bra og trives både i Khovd og på skolen. Nå har jeg vært her i to måneder, så tiden går fort også her.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny blogg, Anna! Jeg blir en trofast leser, selv om jeg holder til i nabolaget! Fint vinterbilde!

    SvarSlett
  2. Anna, du får det til. Jess, du er god. Jeg heier på deg. Har du fått pakken din enda? Håper du har en flott uke, alle de beste ønsker.

    SvarSlett