fredag 21. januar 2011

Skoleguttene

Slik ser de altså ut, skoleguttene mine. Her sitter de i kosekroken og leser Donald. Når det er -30gr og under det, er det ikke bare å sende de ut i pausene. I matpausen må de kle på seg og lufte seg en halv time, men ellers kan de sitte i kroken her og lese. De er snare til å finne denne plassen.
Jeg er lei av det kalde været, det har vært -40 to netter, så du synes kanskje det ikke er så rart at jeg lengter etter våren. Du synes kanskje det heller ikke er så rart at jeg bruker både sovepose og god dyne om nettene.
Men ellers har jeg det fortsatt bra her  Khovd.
God helg til dere som leser dette.

2 kommentarer:

  1. Trivelig å lese og se! God ny arbeidsuke!
    Gerd Inger

    SvarSlett
  2. Heisann! Mamma tenkte å legge inn kommentar til deg, men når ikke valget om "anonym" er tilgjengelig ser det ut til at bare de som har egen nettside/blogg kan kommentere. Vel, jeg kan iallefall hilse fra Åse!

    SvarSlett